- Štítky blogu
- POZNAJ SÁM SEBA
- ZAUJÍMAVOSTI
- O PARFUMOCH
- YOUTUBE
- AKCIE



OBJEDNÁVKY JE MOŽNÉ ROBIŤ AJ CEZ :
frederico.mahora@gmail.com
Každá žena je KRÁSNA, JEDINEČNÁ, UNIKÁTNA ......proste DOKONALÁ !
Krása je subjektívny pojem, ktorý sa líši od osoby k osobe.
Pre niekoho môže byť krásna žena s prirodzenou pleťou, pre iného zas žena s dokonalým make-upom.
Hovorí sa, že krása vychádza zvnútra.
Rôzne kultúry majú rôzne definície a vnímanie krásy.
Od kmeňov Kayan, ktoré veria, že dlhé ženské krky žirafieho typu sú konečným znakom krásy, až po niekoľko častí Ázie, kde je bledá alebo biela pokožka často vnímaná ako znak krásy a bohatstva.
S obrazmi ideálnej krásy, ktoré nás denne bombardujú, je ťažké zabudnúť, že štandardy krásy sú ľubovoľné a veľmi sa líšia v závislosti od jednej kultúry a v priebehu času.
Napríklad v kontexte, kde sú ženy oceňované hlavne pre svoju plodnosť – schopnosť rodiť a vychovávať deti – sa často za najkrajšie považujú ženy plnšej postavy so širokými bokmi a objemnými prsiami.
V spoločnostiach, ako je Fidži, sú veľké telá symbolom postavenia a moci človeka.
Ale ako sa menia spoločenské podmienky a rodové roly, menia sa aj predstavy o kráse.
V 60-tych a 70-tych rokoch sa ideály krásy pre ženy posunuli od zrelého, štíhleho tela hviezd ako Marilyn Monroe k štíhlej postave s plochým hrudníkom, ktorú stelesnili supermodelky ako Twiggy alebo Kate Moss.
Na začiatku 21. storočia sa ženy snažili mať ploché brucho pre nízke džínsy a trávili veľa času v soláriách, aby získali bronzovú farbu pokožky.
V dnešnom svete ženy míňajú tisíce eur na predlžovanie vlasov, výplne pier a kozmetické operácie, aby vyzerali ako celebrity, ktoré sú chválené kvôli ich kráse.
Mnohé ženy sa cítia pod tlakom, aby zmenili svoj vzhľad a snažili sa čo najlepšie zodpovedať spoločenským štandardom krásy.
Väčšinou to zahŕňa farbenie vlasov na inú farbu ako je ich prirodzená, obliekanie sa určitým spôsobom podľa dnešnej módy, cvičenie, aby sa prispôsobili konkrétnemu typu postavy a dokonca aj kozmetickú alebo plastickú chirurgiu.
Zahraničný prieskum zistil, že viac ako 40 % žien by uvažovalo o kozmetickej úprave.
Meniaca sa definícia krásy a štandardy stanovené spoločnosťou a médiami môžu byť pre ženy toxické a škodlivé.
Príliš veľký tlak na ženy môže spôsobiť, že tie ženy, ktoré úplne "nezodpovedajú súčasnej definícii krásy", majú pocit, že nie sú dosť dobré.
Vyčítali..zistili sme že ..
- Populárna kozmetická značka Dove dokončila štúdiu s názvom „Skutočná pravda o kráse“, v ktorej zistili, že len asi 4 % žien na celom svete si o sebe myslí, že sú krásne a 72 % žien pociťuje tlak, aby vyzerali krásne.
Mnohým ženám chýba sebadôvera a veľkú úlohu v tom zohrávajú spoločenské štandardy krásy, ktoré sú pre nás stanovené.
„80 % žien súhlasí s tým, že každá žena má na sebe niečo, čo je krásne, ale nevidí svoju vlastnú krásu,“ uvádzajú výsledky výskumu Dove.
Problémom štandardov krásy je, že sú nereálnym obrazom, ktorý spoločnosť ženám nastavila, aby podľa neho žili.
V priebehu rokov sa často menia a od žien sa očakáva, že sa zmenia, aby zodpovedali obrazu, ak chcú byť vnímané ako „pekné“ alebo „krásne“.
To najdôležitejšie však na záver:
Každá žena je KRÁSNA, JEDINEČNÁ, UNIKÁTNA ...... DOKONALÁ !
lebo ideál krásy Neexistuje ...... KAŽDÝ JE NIEČÍM VÍNIMOČNÝ !
ÁNO, ÁNO ...... AJ TY :)
Preto si kúp parfemik, vyzdvyhni tým svoju jedinečnosť, urob si radosť, prevoňaj si deň, usmej sa na seba a na ľuďí ktorých stretneš .
❤❤❤ ...... 🖐👋🖐